My Followers ♥

my visitors ♥

Monday, March 25, 2013

久违的一篇-My 19th Memorable Birthday

这一天 朋友给我一个小小的惊喜 =)
这也是我一直想要的 xD
其实今年的生日
朋友们帮我庆祝了两次~
这是第一次,
也是提前两天庆祝的 xD



这就是她们送给我的生日蛋糕~
marble cheese !! 
我超爱的 !!
thx eu all my dear ~ =)

快许愿呗!!


我们还拍了很多照片哦!!


say cheeseee.... xD

我们好难得才能五个人聚在一起~
所以要拍多多照片留念 xD

继续看照片呗 !!



me and my dear RIKO =)



me and my dear PEI JUN =)



me and my dear BII =)



me and my dear EUNICE =)



hope our friendship will last 4ever !! =)


my birthday present from them xD

I reali love it so much !!


they wear almost the same dress xD
dun have any discussing de o xD
reali is 心灵相通 xD


第二次是和这一班朋友庆祝的~
这是在我生日当天,
她们给的惊喜~
14/2/2013

我还以为那天只是 my dear YI 能出~
结果是全部串通好的~
真的很惊喜 xD
很感动!!
谢谢你们 !! =)
muackx ~



I have a memorable birthday this year !!
YEAH !!

0 comments: